Skocz do zawartości


Zdjęcie

Sprawa demonów


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 mala

mala

    Site Admin

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 Postów

Napisano 2003-12-21, godz. 18:54

Witam!
Jak zauważyliście jestem tu nowicjuszką. 2 lata temu otworzyly mi sie oczy i przestalam byc SJ. Niestety czesc mojej rodziny i przyjaciol nadal nimi sa. podaja mi rozne argumenty za a mnie zastanawia tylko jedno. slyszalam o roznych relacjach osob ktore mialy posredni i bezposredni kontakt z "demonami" i szczerze mowiac nie wiem co o tym sadzic. Nie wiem czy ci z was ktorzy byli kiedys SJ slyszeli o takich przypadkach kiedy to "demony swiadczyly za tym ze SJ sa prawdziwa religia"? co o tym sadzicie?

#2 Daniel

Daniel

    Początkujący (1-50)

  • Członkowie
  • Pip
  • 9 Postów
  • Lokalizacja:Legnica

Napisano 2003-12-22, godz. 00:09

Wiem, że odpowiedź z tej strony, mianowicie, Kościoła rzym. kat, może nie być dla Ciebie wiarygodną, ale spróbujmy. Wg. demonologii Kościoła, diabolos - oszczerca, kłamca itp. więc z definicji, czy też źródłosłowu nie należy mu wierzyć, jednak są sytuacje, kiedy, podczas egzorcyzmów najczęściej, demony mogą mówić tylko prawdę. Spróbuj poczytać coś np. Gabrielle'a Amortha, włoskiego egzorcysty, bądź też inne publikacje nt., jednak prośba ode mnie. Wszystko co zatwierdza Kościół, czyli jest zgodne z nauką Kościoła, ma tzw. Imprimatur. Jest to zawsze jakaś pewność, że jeśli "kilka osób" od 2000 lat badało "te sprawy" to chyba coś wiedzą na ten temat, poza tym w Piśmie Świętym Pan Jezus mówi wprost do ducha nieczystego: "milcz i opuść tego człowieka", to samo zaleca Kościół egzorcystom, nie pytać o bzdury, tylko wyganiać w imię Jezusa.

pzdr
Daniel

#3 Dziejo

Dziejo

    Początkujący (1-50)

  • Członkowie
  • Pip
  • 49 Postów

Napisano 2003-12-22, godz. 10:30