Skocz do zawartości


Zdjęcie

Uczciwość ŚJ jako pracowników


  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#1 kuba_gliwice

kuba_gliwice

    Site Admin

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 Postów

Napisano 2009-05-09, godz. 07:33

Witam

Jestem studentem politechniki śląskiej.
W chwili obecnej duzo więcej czasu spędzam w gliwicach niz w rodzinnym mieście.
Dlatego też poszukuje jakiś informacji na temat zboru w gliwicach.
A dokładniej gdzie i w jakich dniach i godzinach można pojsc na zebranie.

Pozdrawiam
Kuba

#2 dadi

dadi

    Początkujący (1-50)

  • Członkowie
  • Pip
  • 47 Postów
  • Lokalizacja:pomorskie

Napisano 2009-05-09, godz. 07:50

No jesteś niemożebny!!!
To się nadaje do działu humor: kawały inne.
I tak poprawiłeś mi humor na cały łikend :lol:

#3 nickolas81

nickolas81

    Forumowicz (51-500)

  • Członkowie
  • PipPip
  • 206 Postów
  • Płeć:Male
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisano 2009-05-09, godz. 08:09

Bo widzisz Kubuś, to forum to... jakby Ci to powiedzieć... nie wszyscy chodzimy na zebrania... bo... tam tak troche krzywo na nas patrzą... i nawet jak nas widzą to zapominają języka w gębie.

A tak z ciekawości - z jakiego powodu można chcieć pójśc na zebranie ŚJ?
by Nico

#4 kuba_gliwice

kuba_gliwice

    Site Admin

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 Postów

Napisano 2009-05-09, godz. 08:56

Blaaa XD

myślałem ze to serio jakies forum o świadkach ;P

a no wiesz... robie biznes a oni są w miare rzetelni w tym co robia XD
więc szukam współpracownikow ;PPPP

no nic widze ze bede musial sie przejsc i popytac xD

ale dzieki za info ;P

// Btw czemu mam podpis Site Admin ? XD

Użytkownik kuba_gliwice edytował ten post 2009-05-09, godz. 08:59


#5 nickolas81

nickolas81

    Forumowicz (51-500)

  • Członkowie
  • PipPip
  • 206 Postów
  • Płeć:Male
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisano 2009-05-09, godz. 09:08

Kuba Site Admin... bo na forum od razu dostrzeżono Twój potencjał jako admina tego tematu ;)