Skocz do zawartości


Zdjęcie

Szukam kontaktu - śląsk i okolice


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Drukowana

Drukowana

    Site Admin

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 Postów

Napisano 2011-07-22, godz. 14:37

Po pierwsze, jako, że zarejestrowałam się przed chwilą - Witam wszystkich :)
Jestem studentką III roku religioznawstwa i przygotowuję się w tej chwili do pisania licencjatu z socjologii religii o ŚJ, moim celem jest zbadanie motywów ludzi przystępujących do organizacji / sekty, tego co nimi kieruje, czego oczekują po takim przystąpieniu itd. Mam badać głównie obecnych Świadków, ale kontakt, rozmowy, porady, ostrzeżenia i poprostu wysłuchanie doświadczeń osób które odeszły bądź zostały wykluczone również będzie dla mnie niezwykle cenny. Stawiam sobie za cel dowiedzenia się wszystkiego co możliwe o przeszłości i terażniejszości ŚJ w teorii i praktyce.

Mam już nawiązany kontakt z okolicznymi Świadkami i obecnie staram się o honoris causa (akceptację jako studentki-badaczki), ale wiadomym jest, że na podstawie tylko ich słów dobrej pracy nie napiszę :) Więc zwracam się z prośbą o pomoc do Was - byłych członków.
Szukam także księdza z tych terenów z wiedzą i doświadczeniem. Może ktoś z Was wie do kogo mogłabym się udać.

pomożecie?

#2 taka prawda

taka prawda

    Site Admin

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3 Postów

Napisano 2011-07-22, godz. 21:04

To proponuję abyś sama coś wymyśliła niczym to się nie będzie różnić od osób które są nastawione anty do tej organizacji.
Po prostu napisz sama co o nich myślisz pod pseudonimem jakiego Mariana. :)

#3 Drukowana

Drukowana

    Site Admin

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 Postów

Napisano 2011-07-23, godz. 17:00

Żeby wiedzieć, co o nich myślę muszę mieć rzetelne informacje z każdego możliwego źródła.
Za więcej niepoważnych "porad" dziękuję ;)

#4 NoWay

NoWay

    Początkujący (1-50)

  • Członkowie
  • Pip
  • 24 Postów
  • Płeć:Male