Skocz do zawartości


Zdjęcie

studiuję Biblię


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 rafal66

rafal66

    Początkujący (1-50)

  • Członkowie
  • Pip
  • 78 Postów
  • Lokalizacja:zabrze

Napisano 2006-04-13, godz. 11:48

No i okazało się że juz studjuje biblię, ale braciszkowie sa tak jak wczesniej mi mówiliscie, boją sie jednak cytatów z bibli, jak siue czyta wybrany werset przechodzą dalej.
Proszę o pomoc was żeby lepiej mi było żeby ich zagiąc i żeby nie mieli mozliwosci zbyc mnie byle czym
Pozdrawiam was serdecznie Rafcio :D

#2 and

and

    Elita forum (> 1000)

  • Członkowie
  • PipPipPipPip
  • 1649 Postów
  • Gadu-Gadu:0
  • Płeć:Male
  • Lokalizacja:Toruń

Napisano 2006-04-13, godz. 12:43

nie jestem sJ ale mogę tylko poradzić, żebyś najpierw sam przeczytał Biblię. Nawet gdy wszystkiego nie zrozumiesz, to bedziesz wiedział gdzie zaczyna się manipulacja wersetami. Podczas studium ze światkami staraj się czytać całe rozdziały.
powodzenia
pozdrawiam Andrzej

#3 sally11

sally11

    Forumowicz (51-500)

  • Członkowie
  • PipPip
  • 289 Postów

Napisano 2006-04-13, godz. 12:57

Rafał,a przed"studium" wybierz sobie temat z tego forum i dokładnie go przeanalizuj w kontekscie tego co z nimi będziesz czytał.Musisz sie do tych spotkań przygotowac,bo inaczej tak ci namieszją w głowie,że nie poradzisz sobie sam.Dobrze by było,abyś sam poprosił Boga w modlitwie o mądrość i o Jego Ducha Swiętego. Warto mieć przy sobie też inny niż PNS przekład Biblii.A swoją droga,to ja cie podziwiam,że masz ochotę słuchać tych ich bla bla,nie szkoda ci na to czasu? Pozdrawiam

#4 haael

haael

    Inkwizytor

  • Członkowie
  • PipPipPipPip
  • 1863 Postów
  • Płeć:Male

Napisano 2006-04-13, godz. 14:13