Skocz do zawartości


Zdjęcie

BYLI ŚJ LUB BYLI CZLONKOWIE INNYCH SEKT - POZNAŃ


  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1 fibit

fibit

    Początkujący (1-50)

  • Członkowie
  • Pip
  • 15 Postów

Napisano 2007-04-14, godz. 11:05

Witam!
Jestem uczniem LO i mam za zadanie nakrecic reportaz. Duzo myslalem nad tematem, gdyz chcialem, zeby byl bardzo ciekawy. W koncu doszedlem do wniosku, ze bardzo dobrym tematem byloby przedstawienie zagrozen plynacych z sekt, gdyz wielu moich kolegow i kolezanek ze szkoly nie zdaje sobie sprawy, czym naprawde one sa (reportaz ten bedzie przedstawiany na forum szkoly). W zwiazku z tym prosze bardzo o pomoc. Chcialbym przeprowadzic krotki wywiad z jakas osoba kompetentna, ktora sie zna na rzeczy (ktora by dobrze wytlumaczyla i ukazala istote tego problemu), oraz z osoba, ktora moglaby przedstawic swoje swiadectwo na ten temat (oczywiscie w razie potrzeby moze zostac nalozona cenzura i zmieniony glos). Prosze Was bardzo o pomoc! Odezwijcie sie do mnie na maila [email protected] lub tu na forum. Z gory wielkie dzieki! Moze w jakis sposob przyczynicie sie do tego, ze moi rowiesnicy beda bardziej czujni i nie beda "olewac" tej sprawy...
Pozdro:))))))))))))))

#2 Sebastian Andryszczak

Sebastian Andryszczak

    BYŁEM Świadkiem Jehowy

  • Członkowie
  • PipPipPipPip
  • 6348 Postów
  • Gadu-Gadu:748371
  • Płeć:Male
  • Lokalizacja:Karpacz

Napisano 2007-04-14, godz. 11:39

A ten reportaż to ma być filmowy? Czy tylko tekst do czytania?

#3 Czesiek

Czesiek

    Elita forum (> 1000)

  • Członkowie
  • PipPipPipPip
  • 5701 Postów
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano 2007-04-14, godz. 11:41

A ten reportaż to ma być filmowy? Czy tylko tekst do czytania?

Nakręcić raczej sugeruje film.
Czesiek

#4 Sebastian Andryszczak

Sebastian Andryszczak

    BYŁEM Świadkiem Jehowy

  • Członkowie
  • PipPipPipPip
  • 6348 Postów
  • Gadu-Gadu:748371
  • Płeć:Male
  • Lokalizacja:Karpacz

Napisano 2007-04-14, godz. 11:45