Skocz do zawartości


Zdjęcie

Studium ze ŚJ i kwestia sprzeczności


  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1 Jacek S.

Jacek S.

    Początkujący (1-50)

  • Członkowie
  • Pip
  • 13 Postów

Napisano 2007-06-05, godz. 19:26

Witam wszystkich. Niedawno, kiedy zapukali do mnie ŚW, zacząłem się głębiej interesować Biblią. Studiuję z nimi Biblię już od 2 tygodni i narazie nie zauważyłem nic sprzecznego z tym co jest zawarte w Piśmie Świętym.

Czy możecie mi pomóc? Co robić? Czy podtrzymywać dalej studia?

#2 Sebastian Andryszczak

Sebastian Andryszczak

    BYŁEM Świadkiem Jehowy

  • Członkowie
  • PipPipPipPip
  • 6348 Postów
  • Gadu-Gadu:748371
  • Płeć:Male
  • Lokalizacja:Karpacz

Napisano 2007-06-05, godz. 19:56

zadawaj dociekliwe pytania. Szybko zobaczysz, że Biblia nie jest dla ŚJ ani jedynym ani głównym autorytetem.

PS: Jacku, jaki jest twój stosunek emocjonalny do kapłanów katolickich?

#3 Jacek S.

Jacek S.

    Początkujący (1-50)

  • Członkowie
  • Pip
  • 13 Postów

Napisano 2007-06-05, godz. 20:00

Szczerze mówiąc jestem trochę rozczarowany. Kiedy kiedyś próbowałem się spytać o jakąś kwestię księdza, ten pare słów kompletnie nie na temat powiedział, po czym powiedział, że musi już iść, bo musi jeszcze coś zrobić...

#4 haael

haael

    Inkwizytor

  • Członkowie
  • PipPipPipPip
  • 1863 Postów
  • Płeć:Male

Napisano 2007-06-05, godz. 20:02

Zrób tak: zacznij studiować Biblię a nie ich publikacje. Wybierz sobie jakiś rodział, np. zmartwychwstanie Jezusa, przemienienie na górze Tabor, przypowieść o Łazarzu i bogaczu albo tysiącletnie królestwo z Apokalipsy i analizuj go z nimi wers po wersie. O ile się zgodzą, bo oni nie lubią z Biblii czytać więcej niż 2 linijki naraz.

#5 Sebastian Andryszczak

Sebastian Andryszczak

    BYŁEM Świadkiem Jehowy

  • Członkowie
  • PipPipPipPip
  • 6348 Postów
  • Gadu-Gadu:748371
  • Płeć:Male
  • Lokalizacja:Karpacz

Napisano 2007-06-05, godz. 20:05